شیلنگ پنوماتیک فنری پلی اورتان با کوپلینگ
نوشته شده توسط : رها حامی

شیلنگ پنوماتیک فنری پلی اورتان با کوپلینگ برای انتقال هوای پرفشار در ابزارهای بادی( در تمامی دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی که نیاز به شیلنگ بادگیر دارند) ربات های صنعتی و سیستم های پنوماتیک مانند صنایع نقاشی ساختمان، کارگاه های تعمیر خودرو، کارواش ها و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این شیلنگ ها انعطاف پذیری بالایی در دمای پایینی دارند. فشار انفجار آن ها بیش از 30 بار و فشار کاری آن 10 بار است. دما بین منفی 20 درجه تا 701 درجه سانتی گراد را می توانند تحمل کنند و در مقابل رطوبت بالا بسیار مقاوم می باشند.

شیلنگ های PU نام دیگر این شیلنگ ها می باشد که در سایزهای مختلف ۳، ۶ ، ۷.۵ ، ۱۰، ۱۵ متری و سفارشی موجود است. این شیلنگ ها در رنگ های مختلف بی رنگ، شیری، آبی، قرمز، سبز، زرد، نارنجی و سیاه(رنگ سیاه برای انتقال مواد شیمایی مناسب می باشد.) موجود هستند. مواد سازنده آن ها از جمله پلی اورتان(PU)، نایلون(Nylon)، نایلون نیمه سفت، فلوروپلمیر (Fluoropolymer) است. قطر بیرون آن ها از 4 تا 16 میلی متر و قطر داخلی آن ها از 2 تا 12 میلی متر می باشد.

این شیلنگ ها مجهز به اتصالات کوپلینگ می باشد(بسته به درخواست شما می توان نوع کوپلینگ یا بدون کوپلینگ ارائه شود) که بر این اساس می توان آن را به کمپرسورهای هوا و تفنگی های باد متصل کرد. همچنین از آنجایی که در خودروهای سنگین نیز از کمپرسورهای هوا استفاده می کنند این شیلنگ گزینه مناسبی برای استفاده در خودروهای سنگین (مخصوصا قطر 8 میلی متری با طول 10 متر) محسوب می شود. این شیلنگ را می توان با اتصالات مختلف پنوماتیک استفاده کرد:

· اتصالات سریع (اتصال سریع کوپلینگ)

· اتصالات پلی اتیلن (Polyethylene)

· اتصالات بادی مختلف مس، برنج و استیل

· اتصالات به نایلون (Nylon)

· نایلون نیمه سفت و سخت (Semi-rigid nylon)

· فلوروپلیمر (Fluoropolymer)

کاربرد شیلنگ پنوماتیک فنری

این شیلنگ ها در سیستم ها و صنایع متعددی کاربرد دارند مثل:

· پنوماتیک

· بادگیر های دستگاه ها (صنعتی و غیر صنعتی)

· دستگاه های صنعتی

· رباتیک درتمامی صنایع

· پرینتر های صنعتی

· خطوط هوایی

· خودروهای سنگین

· گازهای بی اثر

· دستگاه های برش توسط جریان ها

نحوه اتصال یا جداسازی: برای متصل کردن با یک حرکت رو به جلو ساده به داخل لوله برده و آن را فیت و محکم کنید. برای جداسازی آستین پلاستیکی آن را به سمت پایین فشار داده سپس لوله را خارج نمایید.

منبع:شیلنگ پنوماتیک فنری





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: